رفتن به مطلب
انجمن تخصصی انیمیشن هنرآمیز

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروزرسانی می شود     

  1. دیروز
  2. سلام آقای نوبخت ممنون از آموزش عالیتون مشکل من این است که نمی تونم حالت چانه رو به اسلایدر joystick n slider متصل‌کنم فیلم زیر رو هم گذاشتم تا شاید بهتر متوجه شوید . ۲۰۲۰۰۱۱۹_۱۷۳۶۵۱.mp4
  3. هفته گذشته
  4. TITAN

    محیط جدید blender 2.8

    سلام برای من اخطار نمیده اما تا CMD باز میشه خود به خود بسته میشه چه کار کنم
  5. با سلام میخواستم بدونم تفاوت flexi bind با layer bind و point bind در چی هست و برای ریگ کردن کدوم رو توصیه میکنید؟ با تشکر
  6. سلام، وقت بخیر، میشه بعد از ریگ کامل کارکتر، کارکتر رو دفرم کرد؟ با چ روشی؟ راهنمایی میفرمایید؟
  7. جدیدا
  8. mobin

    مایا 2020

    با سلام من در سیستم خود از مایا 2020 استفاده میکنم مشکلی که دارم باعث مشکلات زیادی شده که نمیتونم کارهای جدیدی بسازم مشکلم اینه که وقتی عکسی رو ایمپورت میکنم تا از روش بسازم عکس ایمپورت نمیشه و به صورت عکسی سیاه و بعضی موقع به صورت سفید وارد صفحه میشه لطفا کمک کنید مشکل رفع بشه...
  9. سلام اینا مباحثی هستند که با دیدن یک آموزش نمیشه به اونها مسلط شد بویژه انیمیت .باید آموزشهای مختلف از مقدماتی تا پیشرفته رو ببنید و تمرین کنید .صرفا با یک آموزش شدنی نیست.
  10. سلام. میشه لطفا یه آموزش خوب و کامل واسه ریگ و انیمیشن تو مایا معرفی کنید؟
  11. سلام چنتا سوال داشتم از خدمت شما دوستان عزیز.اول اینکه رم و سی پی یو و گرافیک چند واسه کار رندر با مایا خوبه؟ و هزینه بستن سیستم واسه رندر با مایا حدودا چقد درمیاد؟
  12. خیلی خیلی ممنون از وقتی که گذاشتین و جواب دادین🌷🌷
  13. سلام می تونید از duplicate spacial استفاده کنید . در منوی Edit .البته روش کارش کمی متفاوت با این توضیحات شما هست.بین دو تا آبژکت این کارو نمی کنه.اما می تونید جابه جایی یا چرخش رو مشخص کنید و تعداد کپی ها رو.
  14. interactive split tool تغییر نام پیدا کرده به multi cut و با پایین نگه داشتن shift + راست کلیک روی مش در دسترس هست
  15. چرا هرچی میگردم interactive split tool توی مایا 2020 نیست؟ 😕😕
  16. سلام دوستان.من میخام یک شی رو در فاصله معینی کپی کنم. مثلا یک مکعب رو کپی کنم ببرم یک متر جلوتر بعد میخام در فاصله بین این دو مکعب برام سه تا مکعب دیگه با فاصله مساوی از همدیگه ساخته بشه. یا مثلا کپی مکعب رو ۲۷۰ درجه میچرخونم و میخام بین شی و کپیش ۵ تا مکعب دیگه ساخته بشه دقیقا مثل دستور کپی توی اسکچاپ که بعد n/ میزنیم و به تعداد n تا بینشون کپی میشه. البته استفاده از shift+d رو بلدم منظورم اون نیست 😁 امیدوارم منظورمو خوب رسونده باشم‌
  17. سلام . میخواستم بپرسم دلیل پخش نشدن صدا در افتر افکت چیست . ممنون
  18. hamedbz

    ایجاد رنگ با گرادینت

    لینک اینه البته الان فهمیدم چی به چیه و مشکل حل شد. ممنون
  19. مهدی نوبخت

    ایجاد رنگ با گرادینت

    سلام لینکی که گذاشتید درست نیست
  20. سلام من داشتم این فیلم آموزشی رو نگاه می کردم در دقیقه 15:40 ثانیه که می خواد رنگ آمیزی رو شروع کنه رنگها به لایه اضافه می شن و سپس رنگها رو میاره توی صفحه! معلوم نشد چجوری اینکار رو کرد و همچنین دوتا از رنگها حالت گرادینت دارن که نفهمیدم چجوری اینها رو ساخته. ممنون میشم منو راهنمایی کنید که چجوری این دو کار رو انجام داده. مرسی
  21. سلام زمانی که Unit system رو روی None قرار بدید فعال میشه.
  22. دمتون گرم آقای niknafs خیلی کمک کرد👍
  23. 🤔 سلام جناب مهندس بلندر 2.81 تازه اومده من به این نیاز دارم Number of Subdivision between grid lines چرا روشن نمیشه ؟
  24. hamedbz

    تصاویر Vector رایگان

    سلام ممنون بابت معرفی این سایت من این فایل وکتور را که شیشه هست دانلود کرد که پسوندش eps هست با ایلستریتور بازش می کنم می خوام خروجی png بگیرم چجوری باید بکگراند و چیزهای دیگه رو حذف کنم.
  25. با عرض سلام با تشکر از لطفتونبا توضیح شما مشکل سیاهی رندر حل شد ..فقط برای بنده قسمت specular shading نمیاد که میزان reflectivity رو تنظیم کنم امکانش هست بفرمایید مراحل رو چطوری رفتید؟ با سپاس
  26. من یک skyDome اضافه کردم و البته میزان reflectivity در متریالها رو روی صفر قرار دادم و رندر انجام دادم مشکلی نبود
  27. سلام با تشکر بله ساپورت میکنه در ضمن موقع ایپمورت کردن این دوتا warning یا ارور رو میده. فایل دیگه و اسکرین شات هم خدمتتون پیوست کردم. The following Link node(s) is/are not part of the BindPose definition. Bip02FBXASC032Tail Bip02FBXASC032LFBXASC032Thigh Bip02FBXASC032Pelvis Bip02FBXASC032RFBXASC032Thigh Bip02FBXASC032Tail1 Bip02FBXASC032tail21 Bip02FBXASC032Tail2 Bip02FBXASC032Tail3 Bip02FBXASC032Tail4 Bip02FBXASC032Head Bip02FBXASC032Neck4 Bip02FBXASC032Neck3 Bip02FBXASC032Neck2 Bip02FBXASC032Neck1 Bip02FBXASC032Neck Bip02FBXASC032LFBXASC032Clavicle Bip02FBXASC032RFBXASC032Clavicle Bip02FBXASC032Spine3 Bip02FBXASC032Ponytail11 Bip02FBXASC032Ponytail12 Bip02FBXASC032Ponytail1 Bip02FBXASC032Ponytail21 Bip02FBXASC032Ponytail22 Bip02FBXASC032Ponytail2 Bip02FBXASC032Spine2 Bip02FBXASC032Spine1 Bip02FBXASC032Spine Bip02FBXASC032RFBXASC032Calf Bip02FBXASC032RFBXASC032Foot Bip02FBXASC032RFBXASC032UpperArm Bip02FBXASC032RFBXASC032Forearm Bip02FBXASC032LFBXASC032UpperArm Bip02FBXASC032RFBXASC032Hand Bip02FBXASC032RFBXASC032Finger0 Bip02FBXASC032RFBXASC032Finger01 Bip02FBXASC032RFBXASC032Toe01 Bip02FBXASC032RFBXASC032Toe0 Bip02FBXASC032LFBXASC032Calf Bip02FBXASC032LFBXASC032Foot Bip02FBXASC032LFBXASC032Forearm Bip02FBXASC032LFBXASC032Hand Bip02FBXASC032LFBXASC032Finger0 Bip02FBXASC032LFBXASC032Finger01 Bip02FBXASC032LFBXASC032Toe01 Bip02FBXASC032LFBXASC032Toe0 .......................... The following parent and/or ancestor node of the Link(s) is/are not part of the BindPose definition. Bip02FBXASC032Pelvis Bip02FBXASC032Spine0 Bip02 Bip02FBXASC032Tail2 Bip02FBXASC032Neck4 Bip02FBXASC032Neck3 Bip02FBXASC032Neck2 Bip02FBXASC032Neck1 Bip02FBXASC032Neck Bip02FBXASC032Spine3 Bip02FBXASC032Spine2 Bip02FBXASC032Spine1 Bip02FBXASC032Spine Bip02FBXASC032Ponytail1 Bip02FBXASC032Ponytail2 Bip02FBXASC032RFBXASC032Toe0 Bip02FBXASC032LFBXASC032Toe0 http://s6.picofile.com/file/8379449834/Horse_chestnut_rest_fbm.zip.html
  1. نمایش فعالیت های بیشتر
×
×
  • جدید...