در جلسه دوم از آموزش کارگاه آناتومی به سراغ ابزارهای Sculpt یا مجسمه سازی در محیط بلندر می رویم و در ادامه به مقایسه عمل کرد قلم های دیجیتال با موس می پردازیم
بیش از 4 ساعت آموزش فارسی اصول و تکنیک های مجسمه سازی یا Sculpt این مجموعه از صفر و کاملا پروژه محور می باشد و در اجرای آن از نرم افزار بلندر Blender استفاده می شود.
در بخش سوم از بررسی ویژگی های جدید موهو moho به سراغ ابزار جدید Curver layer که در ریگ و استخوان بندی استفاده می شود و همچنین ابزار delay که در انیمیت بوِیژه در موشن گرافیک کمک زیادی به ما می کنید می رویم
در این مجموعه از ویدیو ها از آموزش موهو moho به سراغ ویژگی های جدید در نسخه ۱۴ موهو می رویم و در بخش دوم به سراغ ویوپرت viewport جدید موهو می رویم و ضمن بررسی افکت های مختلف با نحوه سایه زنی یا shading